czwartek, 23 stycznia 2014

No to zaczynam.... :)

Obiecałam sobie,że w Nowym Roku założę bloga.Bloga o tym co mnie pasjonuje,zachwyca,relaksuje,a także uczy bo zdobiąc przedmioty decoupage inspiruję się(nie odgapiam,nie kopiuje) z innych blogów decoupage.Tak decoupage już całkowicie skradł moje serce.
Każdą wolną chwilę z przyjemnością wielką poświęcam temu cudnemu zajęciu.Większość z Was zna mnie z deccorii.pl(AGACIOL2) oraz z srebrnaagrafka.pl(Piękne drobiazgi) gdzie już podziwiałyście moje wytwory.
Więc zapraszam do zaglądania do mnie i pozostawienia śladu po sobie w formie dobrego słowa ale i też krytyki bo człowiek wciąż się uczy.Jak mi będzie szło z prowadzeniem bloga zobaczymy :)Pozdrawiam Agata :)
Zapraszam do pozostawienia śaladu po sobie w postaci komentarza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz