poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Wymianka...

...no właśnie wymianka to super sprawa.Ja miałam zaszczyt w takiej wymianie uczestniczyć za namową Pauliny z  blogu Zielenie.
Paulinie bardzo spodobały się moje dekupażowe wytwory,a mnie Paulinkowe klosze i skrabki.
A o to co dostałam od Paulinki....

Cudowny biały duży klosz z przepiękną białą podstawą...

...a także dwie zawieszki skrabkowe,rameczkę w kolorze miętowym i girlandę kwiatkową w ślicznych pastelowych kolorach....

A w zamian Paulinka wybrała sobie....

Paulinko bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę wymiankową :)
Dziewczyny, a Wam bardzo dziękuję za każdy miły komentarz w każdym poście.Cieszę się,że do mnie zaglądacie.... i,że macie chęć zostawić miłe słowo:)Pozdrawiam Agata:)

8 komentarzy:

  1. Ach jakie piękności! Klosz fantastyczy a mietusowa rameczka boska! Fajny pomysł wymiakowy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak taka zabawa wymiankowa jest super :)Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Gratuluję Dziewczyny wymianki:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ super wymianka!


    ps. Agatko Twe pudełko w Akcji Handamade dla Macieja znalazło nabywcę.Podaj mni swój mail:)annamaniak@tlen.pl, albo na fb :)Jeszcze raz moc podziękowań za udział w Akcji! Chętnych zapraszam!!!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak się cieszę,że mogę chociaż w taki sposób pomóc:)
      Adres e-mail już wysłałam :)Pozdrawiam:)

      Usuń