wtorek, 14 lipca 2015

Moje pierwsze pudełko ....

Witajcie dziewczyny :) Dzisiaj chcę Wam pokazać moje pierwsze pudełko box .Sama tworzyłam je od podstaw....co było w cale nie łatwe bynajmniej jak dla mnie,bo ja strasznie nie cierpliwa jestem...Wiem,wiem przecież można zamówić gotową już wyciętą tekturkę w kształcie kwadratu...ale ja nie lubię czekać gdy w głowie zrodzi się pomysł więc bazę musiałam wyciąć sama ....Pudełeczko poczyniłam na osiemnaste urodziny dla chłopaka ...




...a,że wymarzonym prezentem owego chłopaka był samochód mustang ...no to go dostał....


...w postaci resorówki...a co...taki mały żarcik.... :)



Kochane dziękuję,że do mnie zaglądacie :)
W głowie mam i w planach zmiany na blogu..ale to za czas jakiś....A w mojej "pracowni"(czytaj : na stole lub podłodze w kuchni) tworzą się nowe prace...deku i skrabki :)
Pozdrawiam Was wakacyjnie chociaż pogoda mało wakacyjna....ech nic po środku ta pogoda bo albo upały albo jakby jesień latem.....dobra już nie narzekam...Pa...do następnego wpisu :)

6 komentarzy:

  1. AGatko super pomysł na spełnienie marzeń 18 latka:) chociaz namiastka luksusu powinna go zadowolić, zwłaszcza w takiej oprawie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam bardzo sie podoba, super;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejszy jest upór i to do czego dążymy, a potem samozadowolenie...tak być musi...
    świetny pomysł i udana praca, a na pogodę nie narzekaj, zawsze mógłby spaść śnieg ha ha ha
    Buziaki:) Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna niespodzianka dla młodego faceta ;-). I samochód dostał :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na pierwszy raz to świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, musiał zrobić wrażenie na jubilacie :)

    OdpowiedzUsuń