środa, 18 listopada 2015

Obrazek świąteczny...

Temat świąt ciągnę dalej dlatego  pokazuję kolejny wytwór świąteczny :)
A jest to obrazek z motywem znanym na pewno.Obrazek ten zrobiłam już w zeszłym roku tzn.zaczęłam go robić,a dokończyłam teraz.Podobnie było z serduchami,które pokazywałam w ostatnim poście.
Do zawieszenia zamiast sznureczka dałam drucik ale słabo go widać na zdjęciu.Troszkę postarzenia,pochlapania i powstał obrazek w starym wydaniu.





A jak u Was przygotowania dekoracji świątecznych,tworzycie już coś?
Kochane dziękuję za odwiedzanie mnie i miłe słowo :)
Pozdrawiam Agata :)

4 komentarze:

  1. Świetny ! gdzie kupujesz takie fajne serwetki ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Uwielbiam takie klimaty! Jak tam kochana, już pewnie odliczasz dni czy nawet godziny do wydarzenia życia prawda? Ściskam Cię serdecznie! Dora

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych świątecznych motywów:) dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. obrazek śliczny, ja jeszcze nic świątecznego nie zrobiłam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń