poniedziałek, 13 marca 2017

Girlanda....

Dziewczyny dziękuję za miłe słowa  i podtrzymywanie na duchu....wiarę w moje siły :)
Czekając na zmiany z niecierpliwością, tworzę....
Naszło mnie na zrobienie girlandy...Niby takiej świątecznej, bo jest motyw świąt...ale i też codziennej....Girlanda jest dwustronna...jedna storna to deku,a druga szablony....


Jak wiadomo nie obyło się bez zdarć,pochlapań i specjalnego postarzenia w formie kółek...Trójkąty i chorągiewki połączyłam sznureczkiem....



A poniżej druga strona girlandy.....Paski zrobiłam za pomocą taśmy malarskiej,a wzór to szablon...




...na dzisiaj tyle pisania i zdjęć....A w mojej głowie kolejny pomysł na girlandę.....i inne cudeńka....
Pozdrawiam Agata :)

12 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze takiej girlandy, piękny pomysł i efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, podobnie jak Erendis, nie widziałam takiej girlandy! Dla mnie jest magiczna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna dekoracja, uniwersalna i całoroczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna i ukradnę Ci jeśli pozwolisz pomysł:) maluję Jagi pokój(Wiesz za dużo mam czasu hihihi) miały być chorągiewki z tkaniny, ale Twoje skradły nasze serca i zostają one, tylko ta tylna strona...Jaga przerzuciła się teraz na szarość, więc wkomponują się idealnie:)
    Gratuluję pomysłu Kochana i buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa i jak zawsze u Ciebie piękna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna. Cudne przecierki i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego cudeńka jeszcze nie widziałam:))) Inspirująco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Twoje przetarcia i chlapania to prawdziwe mistrzostwo :) Wyszło CUDNIE :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie ciagle jakies nowości, girlanda super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te Twoje girlandy. Pozazdrościłam i coś podobnego chodzi mi po głowie :)
    Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, melancholijnie, ale pogodnie. Cudna praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń