piątek, 3 października 2014

Taca....

Witajcie moje drogie dziewczyny.Bardzo,bardzo dziękuję za tyle  miłych słów pod ostatnim postem,cieszę się bardzo,że to co wyczarowuje podoba się Wam i,że zawsze do mnie zaglądacie:)
A dzisiaj chcę Wam pokazać tace,którą zaczęłam  robić  jakiś czas temu ale dopiero teraz ją skończyłam.Ponieważ tace kupiłam już ozdobioną to trzeba było ją przerobić po mojemu.
No i zaczęłam działać...oj dużo pracy było bo okazał się,że motyw na dnie tacy to przyklejony obrazek....ale zakasałam rękawy i zaczęłam zdzierać papierek.....uf udało się..no a potem to już jak z górki...malowanie,nakładanie świecy,znowu malowanie i zdzieranie,serwetka w ruch.....chlapanie farbą,postarzanie pastą ...lakierowanie.....i dojechałam do końca.....a o to efekt....






...tacę zgłaszam do Wyzwania II z Decu Style...

Bardzo dziękuję za chwilę uwagi i komentarze jakie zapewne zostawicie....Pozdrawiam Agata:)

20 komentarzy:

  1. śliczna!!!! Twoje przetarcia są świetne!!!
    Ja dziś zaczełam robić swoją tacę :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko:)No to czekam na efekt Twojej pracy,zapewne będzie cudna:)Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Vivi :)Na pewno zajrzę do Ciebie:)Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Taca BAJKA ! Ale ona do mnie przemawia , trochę różu , bieli i ta przetarta szarość , to jest to co tej jesieni lubię najbardziej :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję za miłe słowa...Też lubię takie połączenia kolorystyczne...a boki tacy nie są szare,ale taki przybrudzony ciemny beż...Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Śliczna taca. To ostatnio moja ulubiona serwetka, świetnie ją wkomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo dziękuje za miłe słowa:)Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Super efekt Ci wyszedł, życzę powodzenia! Ja na razie szukam inspiracji? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś Cię zainspiruje:)Zresztą wyczarowujesz świetne cuda :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Efekt bajeczny, a te wzory cudne:)
    Urok i prostota. Trzymam kciuki za wygraną:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Agniesiu :)Bardzo się cieszę,że taca spodobała się i nie dziękuję za powodzenie... ;)Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Super Ci wyszła. Próbowałam ten wzorek zrobić ale mi nie wychodzi. U Ciebie wygląda bajecznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Alu :)Bardzo dziękuję za miłe słowa :)A z tymi wzorami to jest tak: bo to wszystko zależy ile nałoży się farby na stempel ..ja na gąbkę nakładam niewielką ilość farby i ciapie wzorek silikonowy,jak mi się za dużo nałoży farby to zbieram ją suchą gąbką..:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba :) i wzorek i kolorki ,przetarcia-super !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna taca, pięknie postarzona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie zrobiłaś i postarzyłaś tę tacę a te przeróbki to o wiele więcej zdrowia i pracy kosztuja niż surowy materiał. Suuper no i przypomniałaś mi o budziku. No za krótka ta doba jak nic za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie zostanę u Ciebei na dłuzej z piękną liczbą 50 jako obserwator ... liczę że czegoś się od Ciebei nauczę ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń