czwartek, 20 kwietnia 2017

Zawieszka....

Witajcie :)
Oczywiście Ja jak to Ja jak zawsze nie zdążyłam  z wpisem wielkanocnym...Teraz to już po ptokach...jak to się mówi...
Ale mam nadzieję,że Wielkanoc w Waszych domach minęła szczęśliwie w gronie rodzinnym.
A co do ptaków to przed świętami powstałą taka zawieszka/obrazek z kogutem wszak ten zwierz to też ptak ;)



Powiedzmy,że ta zawieszka też nawiązuje do Wielkanocy...przecież kogut jest.... ;)
A mi wszelki drób kojarzy się właśnie z tymi świętami :)



Dziękuje za uwagę i zapraszam na kolejny wpis...już nie długo :)
P.S cały czas wyczekuje wiosny.....A Wy ?

4 komentarze:

  1. Świetna zawieszka z pięknymi chlapaniami i pewną dozą surowości :) u nas wiosna już się przebija, ale jeszcze trzeba jej dać nieco czasu, czekam z utęsknieniem na nią! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca. Pozdrawiam słonecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń