środa, 9 sierpnia 2017

Bez tytułu....

Jestem,wróciłam po długiej przerwie....
Wróciłam z urlopu do rzeczywistości z nowymi pomysłami...Urlop nie trwał aż tyle co mnie nie było...wiecie same jak to jest z tym czasem...Tak,tak mówią,żeby "być na  fali" to prawdziwy bloger dwoi się i troi co by utrzymać kontakt wirtualny z innymi blogerami....i takie tam....No wiem o tym wszystkim ale po mimo starań mam okropne zaległości w blogowaniu....
A właśnie pytanie...Czy jeszcze ktoś "mnie czyta"...mam ogromną nadzieję,że tak...Ja Was czytam choć nie zawsze zostawiam wpis...i robię źle....nie dobra ja...ale postaram się zostawiać choćby mały ślad u Was.... :)
A teraz do sedna sprawy...Wykonałam na zamówienie kufer/pudło na pamiątki z dzieciństwa lub inne cenne skarby...



Kufer miał być według życzenia klientki...w starym stylu...postarzany....Wydaje mi się,że taki jest...Ogólnie kufer jest w kolorach beż vintage,bejca orzech,popielaty beż....
Jednak zdjęcia nie oddają tego efektu co rzeczywistość....





Dziękuję wszystkim za chwilę uwagi....Pozdrawiam Agata :)
Tak wiem,że obiecałam już kiedyś słodką zabawę....Wybaczcie kiedyś na pewno będzie :)

7 komentarzy:

  1. Kochana, ja na pewno czytam i zaglądam! Zachwycam się każdą rzeczą, jaką robisz. Są na wysokim poziomie jeśli chodzi o wykonanie, i urokliwe przy tym nieprzyzwoicie! Właściciel na pewno będzie zadowolony z takiego kuferka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z utęsknieniem czekam zawsze na Twoje wpisy i to co masz do pokazania.Kuferek super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam, czytam. Choć łatwiej mi ostatnio podglądać wszystkich na instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  4. sa , są czytelnicy, czekamy na nastepne posty

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferek zdecydowanie w moim guście :) jest cudowny <3!

    OdpowiedzUsuń